Датум: 22. Novembar 2018 23:20 Категорија: Вести
Министарство просвете, науке и технолошког развоја у сарадњи са Институтом за педагогију и андрагогију при Филозофском факултету Универзитета у Београду, а уз организациону подршку Фондације Темпус - Националног тима за подршку ЕПАЛЕ платформе, реализује први круг обука за наставнике који учествују у остваривању програма функционалног основног образовања одраслих, тако да је у понедељак и уторак 19-20. новембра у ОШ „Бранко Пешић” у Земуну одржана обука у оквиру Модула 1- „Основне андрагошке вештине”.
Предвиђено је да обука траје три дана - два дана су била посвећена предавањима и непосредном раду на радионицама, док је трећи дан предвиђен за израду задатака код куће и њихово постављање путем интернета на платформу EPALE (Електронска платформа за образовање одраслих у Европи), а у сврху провере и примене наученог.
Кроз два дана обуке провеле су нас Зорица Милошевић, доктор наука – андрагошке науке, Филозофски факултет Универзитета у Београду, Мирјана Милановић, саветник за образовање одраслих Министарства просвете Србије, Марија Црнојевић, мастер психологије и мастер андрагошких наука, Фармацеутско-физиотерапеутска школа и Марица Вукомановић, саветник Фондације Темпус.
Семинару су, осим запослених у нашој школи, присуствовали и запослени из две београдске школе- ОШ „Бранко Пешић” и ШООО „Ђуро Салај“ .
Први дан смо имали прилику да чујемо све о концепцији функционалног основног образовања одраслих, школском тиму у ФООО и документацији, затим о
учењу одраслих наспрам учења деце, мотивацији и баријерама у ФООО, стиловима и принципима учења одраслих и на крају смо се бавили стандардима постигнућа, циљевима и исходима наставе у ФООО.
Током другог дана смо причали о концепту и методама интерактивне наставе, праћењу и оцењивању у ФООО и упознали смо се са функционисањем EPALE платформе.
Кроз више занимљивих радионица и активности практично смо применили све што смо на семинару научили, а кроз онлајн задатак предвиђен за трећи дан обуке остаје нам да то знање још једном потврдимо.