14. Maj 2025 18:22 Математика је кључ за целокупно људско знање. Леонард Ојлер
„Мај месец математике”, један је од највећих научнопопуларних догађаја у Србији. Циљ манифестације је да покаже да математика нипошто није дисциплина које се треба плашити, и да математика није баук. Циљ је да се математика приближи онима који нису свесни да је она свуда око нас у најразличитијим областима науке, привреде, у медицини и здравству. Овогодишња манифестација „Мај месец математике” окупиће љубитеље науке под слоганом „Спојени математиком”.
У фокусу ће се наћи жене научнице и њихов допринос у областима технологије, инжењерства и математике.
Наставници математике са полазницима школе израдили су пано посвећен овој манифестацији. Пано ће наредних дана полазнике школе свакодневно подсећати на значај математике у савременом образовању и свакодневном животу.
24. April 2025 17:11У четвртак 24.4.2025. године прославили смо 64. рођендан наше школе.
Присутне полазнике, наставнике и госте, срдачно је поздравио директор школе Милош Јордановић.
Преко видео бима приказан је кратки филм о постанку и раду наше Школе. Филм је припремила и реализовала Душица Ристић наставница српског језика.
У библиотеци школе отворена је изложба фотографија под називом „Поглед у Школу “. Изложба је у мањем обиму презентација свега онога штa се у школи радило у последње две године.
Дан школе је прилика када сумирамо свој рад и постигнућа током школске године, којим потврђујемо значај нашег постојања и позива који сви обављамо са доста стрпљења и љубави.
Након лепог, веселог дана приређен је пригодан коктел за све госте и запослене
Новопазарски зборник је у најновијем, 45. броју објавио стручни рад нашег учитеља Ивана под насловом "Српске донжон куле у 15. веку", стр. 33-43. Овај текст кроз савремени поглед приказује неке од најзначајних кула у оквиру значајних српских средњовековних утврђења у Београду, Раму, Смедереву и манастиру Манасији. Значај тзв. бранич-кула, најважнији историјски подаци и нове фотографије прате овај текст, за који верујемо да ће послужити свим заинтересованим појединцима за проучавање нашег наслеђа, наставницима, а посебно полазницима школе.
Текст је у дигиталном формату доступан на следећој адреси: