ШКОЛА ЗА ОСНОВНО ОБРАЗОВАЊЕ ОДРАСЛИХ "Обреновац"
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ
  • Библиотека
  • О школи
  • Почетна
  • Галерија
  • Еразмус+
  • Летопис
  • Важна документа
  • Контакт

Мени

  • Почетна
  • Вести
  • Запослени
  • Организација рада
  • Пројекти
  • Успешни ученици
  • Ђачки кутак
  • Распоред школског звона
  • Преузимање
  • Календар
  • Летопис

Предмети

  • Српски језик
  • Енглески језик
  • Историја
  • Физика
  • Математика
  • Биологија
  • Хемија
  • Одговорно живљење у грађанском друштву
  • Дигитална писменост
  • Предузетништво
  • Географија
  • Примењене природне науке
  • Основне животне вештине
  • Материјал за полазнике II и III циклуса
  • Материјал за полазнике I циклуса

Мото школе

Школа отворених врата - 

нова шанса за боље сутра!


Банери




embed_badge





Претрага




Анкета

Како сте сазнали за нашу школу?

Преко пријатеља
Преко интернета
На неки други начин


Резултати

Вести

  • 10.децембар -Дан људских права

    11. Decembar 2025 14:0610.децембра 2025.године у ШООО "Обреновац" обележен је Међународни Дан људских права.

  • Сида-истине и заблуде

    04. Decembar 2025 11:58 Светски Дан борбе против сиде, 1.децембар, обележен је у просторијама школе ШООО"Обреновац" 1.12.2025.кроз предавање "Сида-истине и заблуде".
     

Календар

Децембар 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031


Администрација






СЛАЂАНА ШАРЧЕВИЋ - ПРИКАЗ МОНОГРАФИЈЕ У ЧАСОПИСУ

Датум: 17. Januar 2025 20:02 Категорија: Вести

У часопису "Методичка теорија и пракса" објављен је приказ монографије ОСНОВИ ПЕДАГОШКЕ ДИЈАГНОСТИКЕ аутора Борислава Д. Станојловића, издање из 2017. године.Аутор приказа је учитељица Слађана Шарчевић.

 Линк до часописа: 
https://aseestant.ceon.rs/index.php/metpra/article/view/52981 

Извод из приказа:

"Очигледно је да аутор настоји да приближи појмове педагошке дијагностике студентима, наставницима, педагозима и другим заинтересованим странама како би провереним методама и инструментима проучавали педагошке проблеме на адекватан начин и тиме потпуније сагле-давали могућности за њихово превазилажење, односно отклањање. У том смислу монографија се може сматрати једним од најважнијих приручника за сваког практичара који намерава да истражује  сопствену  праксу  кроз  реализацију  истраживања  у  мањем  обиму  и  кроз  примену  стандардизованих техника и инструмената."
 

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај